Bluetooth-kihangosító nyitott és zárt sisakokhoz, Bluetooth 5.0., többszörös csatlakoztathatóság 6 lovas számára, hatótávolság akár 1000 m, MP3, FM rádió.
A Bluetooth intercom MaxTo M2 egy
kiváló minőségű kihangosító intercom
a motorosok számára, akik motorozás közben is kapcsolatban akarnak maradni.
A modul fő előnye, hogyakár 6 kaputelefon
csatlakoztatható, akár 1000 m távolságig. A készülék párosítható
telefonokkal, bluetooth headsetekkel, GPS-szel vagy zenelejátszókkal
is.
A Bluetooth Intercom MaxTo M2 a legtöbb
sisaktípuson használható, és természetesen kesztyűben is működtethető. A kihangosító
egységet egy klipsz segítségével a sisak külső burkolatához rögzítik.
A vezetékesfejhallgató ezután a sisakba vezet, amely puhán párnázott, amikrofon pedig egy állítható vékony és merev lengőnyakon található.
A versenytársaktól eltérően két
mikrofonvan mellékelve a beépített és a nyitott sisakkal való használatra…
Maradjon kapcsolatban
A Bluetooth 5.0+EDR technológiát
használva az Intercom MaxTo M2 párosítható telefonokkal,
Bluetooth-fejhallgatókkal, GPS-sel vagy zenelejátszókkal. Ezzel a funkcióval
menet közben zenét hallgathat, hangalapú
navigációs utasításokat hallhat és hívásokat fogadhat anélkül,
hogy le kellene vennie a kesztyűt és le kellene szállnia a motorkerékpárról. A kaputelefon támogatja a DSP-t és az A2DP-t is.
A MaxTo M2 kaputelefon akár 6 kaputelefonhozis csatlakoztatható Bluetooth-on
keresztül. Ez a funkció lehetővé teszi a motorkerékpárosok számára, hogy
akár 1000 m távolságban is kapcsolatban
maradjanak nyílt térben. Ezenkívül a készülék más gyártók más
moduljaival is kompatibilis.
A kaputelefon kialakítása vízálló,
és megfelel az IP67-es tanúsítványnak.
A sisakos fejhallgató mikro USB
csatlakozón keresztül csatlakozik a készülékhez. Ez a csatlakozótípus a beépített 500 mAh kapacitású akkumulátortöltésére is szolgál. Az
akkumulátor töltés után akár10 órát
is kibíraz intercom kommunikációhoz,
illetve12 órát telefonáláshoz vagy
zenehallgatáshoz. Az akkumulátor töltési ideje kb. 2,5 óra.
Tulajdonságok:
Specifikációk:
| A tartozékok típusa | |
| Típus szerint | Moto handsfree |
|---|---|
| Operációs rendszer | |
| OS kompatibilitás | Android, iOS |
| Memória | |
| Memóriakártya foglalat | Nem |
| Kommunikáció | |
| Csatlakozó típusa | microUSB |
| Bluetooth verzió | 5.0 |
| Elérhetőség | 1000 m |
| Kialakítás, anyag és szín | |
| vízálló | IPX 6 |
Helló, köszönöm az értékelését. A handsfree jó szolgálatot tesz Önnek.
Az előző kaputelefonommal (név nélkül) nem volt gond a kommunikáció az egyik motorkerékpár utasával, még a törvényes autópálya-határérték feletti sebességnél is. Mivel azonban szerettem volna a kommunikációt kiterjeszteni egy másik motorkerékpárra is, megvettem a MaxTo-t. A sisak maradt a régi (LS2 FF313 Vortex flip-up), a motorkerékpár (BMW R1200RT) is - csak a teljes intercomot szereltem vissza az eredeti headset-tel. És itt volt a probléma. Miután párosítottam egy másik motorkerékpár Interphone Tour intercomjával, a kommunikáció nem volt érthető egyik felhasználó számára sem kb. 70 km/h feletti sebességnél. Feltételeztem, hogy ez a Bluetooth átvitel, a távolság vagy a készülék inkompatibilitása miatt van. De egy idő után párosítottam a kaputelefont a navigációval az MT-ben, amely közvetlenül a motorkerékpáromon van, azaz kb. 0,5 méter távolságban a kaputelefontól, és amikor a sebesség meghaladja a 70 km/órát, a navigáció utasításai már nem érthetők. Nem a hangerő beállításával van a baj, hanem a hang torzításával.
A mikrofon és a fejhallgató megfelelően van felszerelve, de valahol torzítás vagy interferencia van. Azáltal, hogy a hang most a navigációból származik (tehát nem a mikrofonon keresztül továbbítódik) és mégis torz, nem a másik készülékkel lesz gond, ahogy gyanítottam, hanem valahol a MaxTo készülékemben. A sisak becsukása vagy az állrész megdöntése nincs hatással a hangra, és még a teljes készülék újbóli beszerelése utáni tesztelés a fejhallgatóval együtt egy másik sisakban (egy megdönthető Cassida Compress) sem segített - a hang pontosan ugyanúgy viselkedik, azaz kb. 60km/h-ig minden gond nélkül, 70km/h-ig nehezebben hallható, 70km/h felett pedig már nem érthető. A sisakzaj minimális ezen a motoron, hála a plexi pajzsnak, és nincs légnyomás a mikrofonon, mint egy normál naked bike-on...
Tudtok tanácsot adni, hogy mit tegyek?
kérem, küldje el a kaputelefont reklamációra.