Ajándékokat időben elérjük. Dobozok és kézbesítés címre: 2-3 nap.
Megszünteti
Az összes eredmény megjelenítése

Az árukra vonatkozó panasztételi eljárás

A Sunnysoft-tól vásárolt termékeket gyártási hiba esetén a következő módokon reklamálhatja:

    Csomagolja be az árut gondosan, és csatoljon egy kísérőlevelet a hiba leírásával, a vásárlási bizonylat másolatával és az Ön elérhetőségével.

    Az árut a következő címre küldje:
    Sunnysoft s.r.o. - RMA
    Kovanecká 2390/1a
    190 00 Praha 9
    Cseh Köztársaság

    Kérjük, ne küldjön küldeményeket a egymás között szolgáltatásunkkal szolgáltatás üzleti címére, amely magánszemélyek közötti szállításra szolgál, és a raktári nyitvatartási időn túl kézbesítetlen csomagokat visszaküldik a kézbesítetlen feladóknak.

    Kérjük vásárlóinkat, hogy az árut még az eredeti csomagolással (doboz, tasak) csomagolják be, amikor visszaküldik más csomagban (dobozban stb.), amely szállítási csomagolásként szolgál majd. Az áru eredeti csomagolása (ideértve a barna kartondobozokat, pl. akkumulátorokat vagy porszívó tartozékokat) nem szolgál csomagolóanyagként a küldemény szállításához. Ezért kérjük, ne írjon vagy ragasszon például címcímkét ezekre a csomagokra. Megértését köszönjük.

  • Adja fel a csomagot a PACKETA csomagküldő átvételi ponton, mint visszáru csomagot a "93921935".

Az áru 14 napon belüli visszaküldése a fogyasztó által

Az árut indokolatlan késedelem nélkül, a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül küldje vissza a következő címre:

Sunnysoft s.r.o. - return
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Cseh Köztársaság

vagy adja le a csomagot a Packeta - Csomagküldő.hu - feladóhelyén, visszaküldött küldeményként a következő kóddal "93921935"

Kérjük, ne küldjön küldeményeket a egymás között szolgáltatásunkkal szolgáltatás üzleti címére, amely magánszemélyek közötti szállításra szolgál, és a raktári nyitvatartási időn túl kézbesítetlen csomagokat visszaküldik a kézbesítetlen feladóknak.

Kérjük vásárlóinkat, hogy az árut még az eredeti csomagolással (doboz, tasak) csomagolják be, amikor visszaküldik más csomagban (dobozban stb.), amely szállítási csomagolásként szolgál majd. Az áru eredeti csomagolása (ideértve a barna kartondobozokat, pl. akkumulátorokat vagy porszívó tartozékokat) nem szolgál csomagolóanyagként a küldemény szállításához. Ezért kérjük, ne írjon vagy ragasszon például címcímkét ezekre a csomagokra. Megértését köszönjük.

A kínálatunkban szereplő termékek egy része 14 napon belül nem küldhető vissza, például higiéniai okokból. Kérjük, ne küldje el ezeket az árukat.

A gyorsabb feldolgozás érdekében kérjük, csatolja a kitöltött Visszaküldési űrlapot, amely a következő formátumban tölthető le PDF a MS WORD.


Jótállási és panaszkezelési szabályzat

  1. Általános rendelkezések és a fogalmak meghatározása

    1. A jelen Reklamációs eljárás a módosított Polgári Törvénykönyvről szóló 89/2012. sz. törvény (a továbbiakban: "Törvény") rendelkezései szerint készült, és olyan fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: "Áruk") vonatkozik, amelyek esetében a Vevő a jótállási idő alatt gyakorolja a hibákért való felelősségből eredő jogait (a továbbiakban: "Reklamáció").
    2. "Eladó" a Sunnysoft, s.r.o. társaság, székhelye: Kovanecká 2390/1a, 190 00 Prague 9; azonosító száma: 25753215, bejegyezve a prágai Városi Bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, C. részleg, betét: 67120.
    3. "Vevő" az a szervezet, amely szerződést kötött az Eladóval az Áruk megvásárlására.
    4. A Vevő az Áruknak az Eladótól történő átvételével elfogadja a Panaszkezelési eljárást. Postai rendelés esetén az Áruk átvétele azt a pillanatot jelenti, amikor a Vevő átveszi az Árut a szállítótól.
  2. Jótállási feltételek

    1. A jótállási időszakot a törvény határozza meg, kivéve, ha az Áruk kifejezetten meghosszabbításra kerültek (pl. élethosszig tartó jótállás). A jótállási időszak az Áruk Vevő általi átvételének napján kezdődik, azaz a szállítólevélen feltüntetett napon, vagy postai rendelés esetén az Áruk átvételekor. A fogyasztók számára a törvényes jótállás 24 hónap.
    2. A Vevőnek joga van gyakorolni a jótállási időn belüli felelősséget a dolog hibáiért (jótállás) azokra az Árukra, amelyek az Eladótól vásárolt hibát mutatnak.
    3. Abban az esetben, ha az Áruk nem rendelkeznek sorozatszámmal, a Vevő köteles bizonyítani az Áruknak az Eladótól történő meg vásárlását. A Vevő ezt megteheti például a vásárlási bizonylat bemutatásával, a vásárlási bizonylat számára való hivatkozással, a rendelésszámra való hivatkozással, és ha a Vevő nevét a vásárlási bizonylaton feltüntették, a vásárlás helyére és időpontjára való hivatkozással. Ismételt reklamáció esetén javasoljuk a reklamációs jegyzőkönyvek benyújtását a reklamáció rendezésének megkönnyítése érdekében, különösen akkor, ha a reklamációt a termék kicserélésével rendezték, vagy ha a vásárlás óta a jótállási időnél hosszabb idő telt el.
    4. A jótállás kiterjed az anyaghibákra, a funkcionális hibákra, az Áruknak az Eladó alkalmazottai által történő gyártásából, összeszereléséből vagy beszereléséből eredő hibákra.
    5. Reklamációkat elsősorban a következő okok miatt nem fogadunk el: sérült védőpecsétekkel, információs matricákkal vagy sorozatszámokkal ellátott áruk. Ezen túlmenően a garancia nem érvényesül az Áruk mechanikai sérülése, elektromos túlfeszültség, az előírt környezetnek valamilyen paraméterben nem megfelelő környezetben történő használatból eredő sérülések, az Áruk nem megfelelő telepítése, kezelése, üzemeltetése vagy elhanyagolása által okozott hibák esetén, ha az Áruk vagy azok egy része számítógépes vírus által károsodott, ha a hiba olyan szoftverrel együtt jelentkezik, amelynek a vásárló nem tudja bizonyítani a jogszerű beszerzési módját, vagy helytelen szoftver vagy fogyóeszközök használata, ha az Áruk károsodtak a túlzott terhelés vagy a dokumentációban vagy az általános szabályzatokban meghatározott feltételekkel ellentétes használat, a paraméterek jogosulatlan beavatkozása vagy megváltoztatása, az Ügyfél által módosított Áruk, a helytelenül elvégzett biosz- vagy firmware-frissítés, vagy ha az Áruk természeti elemek vagy vis maior miatt károsodtak, illetve az ebből eredő károk miatt.
    6. A garancia nem terjed ki a normál használatból eredő kopásra és elhasználódásra.
    7. A tartozékok kiválasztásáért kizárólag a Vevő felelős. Üzleteinkben csak kiváló minőségű, tesztelt és bevált kiegészítőket ajánlunk (a márkához tartozó eredeti és nem eredeti tartozékokat egyaránt). Az Eladó nem vállal felelősséget a Vevővel szemben a tartozékokkal ellátott berendezés gondatlan vagy egyébként nem megfelelő kezelése által okozott hibákért. Az Eladó azt ajánlja, hogy ha bármilyen félreértés merül fel, vagy ha az Eladó úgy érzi, hogy egy tartozék károsíthatja a Vevő berendezését, vegye fel a kapcsolatot az Eladó ügyfélszolgálatával a tartozék bemutatása érdekében.
    8. Az Eladó nem felel az olyan hibákért, amelyekről a Vevőt a szerződéskötéskor írásban tájékoztatták (pl. az adóigazolványon a "használt áru" megjelöléssel). Használt áru esetén az Eladó nem felel az áru használatának vagy elhasználódásának megfelelő mértékű hibákért, amelyekkel az áru a Vevő általi átvételkor rendelkezett.
    9. Az eladó nem garantálja az alkalmazásszoftver teljes funkcionalitását olyan verziókban, amelyek nem megfelelőek (nem lettek létrehozva) a megrendelt operációs rendszerhez. Az Eladó nem vállal felelősséget az ezen feltételeknek nem megfelelő alkalmazások korlátozott funkcionalitása által okozott problémákért.
    10. Ha az áru szoftver, a garancia csak az adathordozó fizikai olvashatóságára terjed ki (az adathordozó nem lehet karcos stb.). A Vevő lesz a jogosult felhasználó, amint a védőeszközöket (fólia, pecsét, boríték felnyitása stb.) eltávolítják.
    11. Az eszközazonosítóhoz kötött szoftver újraregisztrálására irányuló kérelem csak az eszköz alaplapjának ellopása vagy cseréje alapján nyújtható be (mindkettőt rendőrségi vagy szervizjelentéssel kell dokumentálni). A szoftver újbóli regisztrálása nem kérhető, ha a készüléket kicserélik vagy elveszik.
    12. A reklamációra benyújtott árukat csak a Vevő által megjelölt hiba tekintetében vizsgáljuk.
    13. A reklamált Áruk javításra történő átadásakor a Vevő felelőssége, hogy a szükséges adatokról megfelelő biztonsági mentést készítsen, és megakadályozza azok esetleges visszaélését vagy károsodását, amennyiben az Áruk jellege ezt lehetővé teszi. Az Eladó nem vállal felelősséget az igényelt Árukon tárolt adatok elvesztéséért, károsodásáért vagy visszaélésszerű használatáért.
  3. Kiemelkedő gyártói garancia

    1. Egyes gyártók a törvényes jótállásnál hosszabb jótállást biztosítanak termékeikre. Ebben az esetben a termék tulajdonosa közvetlenül a gyártónál igényli ezt a kiterjesztett garanciát.
  4. Reklamációkezelés

    1. A Vevő közvetlenül egy hivatalos szervizközpontban (lásd a hátsó listát) nyújthat be reklamációt. A Vevő az Eladó telephelyén is benyújthatja reklamációját, ahonnan az Eladó a reklamált Árut a megjelölt hivatalos szervizközpontba továbbítja. Az Eladó igényérvényesítési helye: Sunnysoft s.r.o. - RMA, Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Cseh Köztársaság.
    2. A Vevő a hibás árut saját költségén, szállítási szolgáltatással küldheti el az Eladónak. Jogos reklamáció esetén az Eladó köteles a postaköltséget ésszerű összegben megfizetni. A küldeményt a "Sunnysoft s.r.o. - RMA, Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Cseh Köztársaság" címre kell küldeni. A csomagnak tartalmaznia kell a kifogásolt árut és egy kísérőlevelet, amely tartalmazza a hiba leírását a B.12. cikk szerint, a vásárlás azonosításához szükséges adatokat a B.3. cikk szerint, valamint a Vevő megfelelő elérhetőségét (cím, telefonszám, e-mail cím, ha van). Az Eladó költségére küldött árukat nem fogadjuk el.
    3. Azokban az esetekben, amikor az Árut az Eladónak vagy egy szervizközpontnak kell elküldeni, a Vevő saját érdekében köteles gondoskodni arról, hogy az Árut megfelelő és kellően védő csomagolóanyagba csomagolják, amely megfelel a törékeny Áruk szállításának követelményeinek, beleértve az összes tartozékot, és a szállítmányt a megfelelő szimbólumokkal jelölje.
    4. Kérjük vásárlóinkat, hogy az árut még az eredeti csomagolással (doboz, tasak) csomagolják be, amikor visszaküldik más csomagban (dobozban stb.), amely szállítási csomagolásként szolgál majd. Az áru eredeti csomagolása (ideértve a barna kartondobozokat, pl. akkumulátorokat vagy porszívó tartozékokat) nem szolgál csomagolóanyagként a küldemény szállításához. Ezért kérjük, ne írjon vagy ragasszon például címcímkét ezekre a csomagokra. Megértését köszönjük.
    5. Ha a hiba orvosolható, az árut kijavítjuk. Ha ez a hiba jellegére tekintettel nem aránytalan, a vevő kérheti a termék kicserélését egy azonos gyártótól származó, azonos teljesítményjellemzőkkel rendelkező termékre. Abban az esetben, ha egy azonos teljesítményjellemzőkkel rendelkező vagy ugyanattól a gyártótól származó termék már nem áll rendelkezésre a piacon, az Eladó hasonló teljesítményjellemzőkkel rendelkező és/vagy más gyártótól származó terméket ajánlhat a Vevőnek. Ha a hiba csak a termék egy részét érinti, a Vevő ugyanezen feltételek mellett kérheti a rész kicserélését. Amennyiben ez az eljárás nem lehetséges, a Vevő kérhet ésszerű árengedményt a tétel árából, vagy elállhat a szerződéstől, és az Eladó jóváírást állít ki a Vevő részére.
    6. Ha olyan hiba áll fenn, amely nem távolítható el, és amely megakadályozza a termék hibátlan termékként való megfelelő használatát, a Vevőnek joga van a termék kicserélésére. Csere esetén a terméket ugyanattól a gyártótól származó, azonos teljesítményjellemzőkkel rendelkező termékre cseréljük. Abban az esetben, ha egy azonos teljesítményjellemzőkkel rendelkező vagy azonos gyártótól származó termék már nem áll rendelkezésre a piacon, az Eladó hasonló teljesítményjellemzőkkel rendelkező és/vagy más gyártótól származó terméket ajánlhat a Vevőnek.
    7. A reklamációkat, beleértve a hibák elhárítását is, indokolatlan késedelem nélkül, a törvényes határidőn belül, de legkésőbb a reklamáció időpontjától számított 30 napon belül kell rendezni, kivéve, ha az Eladó és a Vevő hosszabb határidőben állapodik meg. Ezen időszak lejárta után a Vevőt ugyanazok a jogok illetik meg, mintha elháríthatatlan hibáról lenne szó.
    8. Az Eladó általában SMS-ben, e-mailben vagy telefonhívással (ha a Vevő ilyen információt ad meg) hívja fel a Vevőt a javított Áruk átvételére, miután a reklamációt megfelelően feldolgozták. Ha az árukat szállítási szolgáltatással küldték, az árukat a Vevő címére küldik, vagy személyes átvételre kínálják fel a Kovanecká 2390/1a, Prága 9. szám alatt. A követelés rendezéséről szóló tájékoztatás meg nem érkezése esetén feltételezzük, hogy a követelést a Kovanecká 2390/1a, Prága 9, telephelyen (lásd contacts) történő behajtásra rendezik, ahol a Vevő személyesen jelenik meg. A reklamáció időtartama a reklamált Áruknak a Vevőtől vagy a Vevő által megbízott fuvarozótól történő átvételének napjától a reklamáció rendezésének vagy az Eladó által a szállítási szolgáltatásnak történő átadásának napjáig tart.
    9. A jogos követelés rendezése után a jótállási időszak a követelés időtartamával meghosszabbodik. Ha az árukkal kapcsolatos igényt a törvényes jótállási időn belül az áruk új árukkal történő kicserélésével rendezik, a jótállási idő a követelés rendezésének időpontjától kezdődik újra. Ha a követelést csere útján rendezték, a következő követelést, ha van ilyen, az árura vonatkozó első követelésnek kell tekinteni.
    10. Amennyiben a vevő nem ért egyet a garancia utáni javítás lehetséges költségeinek becslésével, az Eladó az érvényes árlista szerint számítja fel a diagnosztikát és a szállítást. Az Eladó jogosult az el nem kért árut értékesíteni vagy elidegeníteni, ha a Vevő az Eladó (e-mailben vagy SMS-ben küldött) értesítését követően sem veszi át az árut az előírt 30 napos póthatáridőn belül. Az Eladó jogosult a tárolás, az ártalmatlanítás költségeit, az áru sikertelen kézbesítésének költségeit és az Eladó egyéb, a Vevő együttműködésének hiányából eredő költségeit a szükséges összegben a Vevőre hárítani az értékesítésből származó bevétel terhére, illetve azokat a Vevőtől követelni és behajtani. A tárolás költsége a biztosított póthatáridőn túli minden egyes naptári napra az áru árának 1%-a.
    11. Az árut csak a panaszbejelentés bemutatása után adják ki.
    12. A reklamációs eljárással kapcsolatos minden információ a [email protected] e-mail címen érhető el.
  5. Az áruk és a pénz visszaküldésének joga a fogyasztónak

    1. A fogyasztónak az áruk és a pénz visszaküldésére vonatkozó joga a a Sunnysoft webáruház általános szerződési feltételei szerint biztosított.
  6. Végleges rendelkezések

    1. Ez a panaszkezelési eljárás elérhető az Eladó telephelyén vagy letölthető dokumentumként a www.sunnysoft.hu weboldalon.
    2. Ez a panaszkezelési eljárás 2007. február 1-jén lép hatályba. Változásra fenntartva.
    3. A gyártó jótállási feltételei a jótállási feltételek szerves részét képezik.
.