[a mintautasításokra vonatkozó kormányrendelet szerint]
A Sunnysoft.hu-tól származó áruk 14 napon belüli visszaküldéséhez a fogyasztó (azonosítószám nélkül) az alábbiak szerint járjon el:
Csomagolja be az árut gondosan, mellékeljen egy kísérőlevelet, a vásárlási bizonylat másolatát és az Ön elérhetőségét.
Az árut a következő címre küldje:
Sunnysoft s.r.o.
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Cseh Köztársaság
A Polgári Törvénykönyv a 89/2012. Sz. Törvény, a Polgári Törvénykönyv módosított szövegét jelenti.
Kormány rendelet modell utasításokat jelenti számú kormányrendeletben foglalt 363/2013 Coll. A modell utasításokat a jogot, hogy vonja vissza a megkötött szerződések távolról vagy külső telephelyek és a modell formában kivonását e szerződések.
A 2016/679 rendelet az (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendeletet jelenti az egyének személyes adatok feldolgozása során történő védelméről és az ilyen személyek szabad mozgásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről ( Általános adatvédelmi rendelet)
Az eladó a Sunnysoft sro céget jelenti, székhelye: Kovanecká 2390 / 1a, 190 00 Prága 9; IČ: 25753215, bejegyezve a Prágai Városi Bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, C szakasz, 67120.
Vevő : olyan személy, aki adásvételi szerződést köt az eladóval az áruk értékesítésére.
Vevő az a személy, aki az eladóval áruvásárlási szerződést kíván kötni.
Fogyasztó a Polgári Törvénykönyv által így kijelölt személy.
[A Polgári Törvénykönyv 419. §-a szerint fogyasztó az a személy, aki üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása gyakorlása körén kívül szerződést köt egy vállalkozóval vagy más módon üzletet köt vele.]
Ha a vevő természetes személy és a megrendelésében megadja adószámát, akkor úgy kell tekinteni, hogy üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozásának gyakorlása során jár el, kivéve, ha a szerződés megkötésével egyidejűleg az ellenkezőjéről tájékoztatja az eladót.
Feltételek jelenti ezeket a feltételeket, a részletfizetéses értékesítés feltételeit és a panaszeljárást.
Elektronikus bolt az Eladó sunnysoft.hu és brodit.hu domaineken üzemeltetett weboldalát jelenti.
Ezek a feltételek nem vonatkoznak azokra a versenyekre és marketingeseményekre, ahol az Eladó ingyenes szolgáltatásokat nyújt.
Amennyiben a Vevő a módosított 89/2012. sz. törvény, a Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban: Ptk.) 420. § és azt követő §-ai szerinti vállalkozó, és az árut jövedelemszerző tevékenységének ellátásával összefüggésben vásárolja meg, akkor a személyi azonosító számát és az adószámát is ki kell töltenie. Amennyiben a Vevő jogi személy, a Vevő minden esetben köteles megadni cégnevét, adószámát, székhelyét, telefonszámát és e-mail címét.
E szakasz rendelkezéseit kell alkalmazni a távértékesítéssel történő vásárlásra, különösen az e-kereskedelemben, amennyiben a vevőnek nincs lehetősége arra, hogy a kifizetés előtt megfelelően megvizsgálja és kipróbálja a terméket.
A webáruházban megjelenített információk nem minősülnek adásvételi szerződés megkötésére irányuló ajánlatnak. Ez egy olyan áru- és szolgáltatáskatalógus, amely alapján a vevő megrendelést hozhat létre az eladóval szemben, tehát csak egy felhívás az adásvételi szerződésre vonatkozó ajánlat benyújtására.
A megrendelés elküldésével a vevőnek az adásvételi szerződés kötelező ajánlata kerül elküldésre az eladónak.
Az eladó azonnal visszaigazolja a megrendelés átvételét, miután a megrendelést elküldte a vevőnek a megadott e-mail címre. A megrendelés beérkezéséről szóló visszaigazolás elküldésével az adásvételi szerződés ajánlatát nem fogadják el, és ez az adásvételi szerződés még nem jött létre.
Az eladó elküldi a kötelező ajánlatot a vevőnek a megadott e-mail címre, általában a megrendelt áru feladásával kapcsolatos információkkal együtt, de legkésőbb a megrendelés elküldésétől számított öt munkanapon belül. A kötelező érvényű ajánlat elfogadásával az adásvételi szerződés létrejön, és mind a vevőt, mind az eladót köti.
A megrendelés bankkártyával vagy banki átutalással történő előzetes kifizetése a 2.3.3. cikk szerinti kötelező érvényű ajánlatnak az Eladó általi elfogadásáig előlegnek minősül.
[A letét visszatérítésére az Általános Szerződési Feltételek 4.7. Cikke az irányadó]
A vevő kifejezheti hajlandóságát arra, hogy a jövőben adásvételi szerződést kössön olyan árukra, amelyeket az eladó még mindig előrendeléssel tervez értékesíteni.
Az eladó rendszeresen tájékoztatja a vevőt az előre megrendelt áru állapotáról.
Az eladónak és a vevőnek is joga van bármikor törölni az előrendelést.
Az előrendelésben megadott ár tájékoztató jellegű és nem kötelező érvényű.
Attól függően, hogy az előrendelések hogyan kezelhetők, az Eladó telefonon vagy a megadott e-mail címen, az előrendelések beérkezési sorrendjében felveszi a kapcsolatot a vevőkkel, és adásvételi szerződést ajánl.
Az előrendelés kártyával vagy átutalással történő előzetes kifizetése a 2.4.5. cikk szerint az adásvételi szerződés foglalójának minősül.
[A letét visszatérítésére az Általános Szerződési Feltételek 4.7. Cikke az irányadó]
Az Általános Szerződési Feltételek 2.6. cikkének alkalmazásában az áruk akkor tekintendők készleten lévőnek, ha fizikailag az Eladó e-kereskedelmi raktárában vannak.
Abban az esetben, ha a megrendelt áru nincs raktáron, de az eladó egy másik raktárában rendelkezésre áll, az eladó gondoskodik az áru átadásáról az e-kereskedelmi raktárba, hogy az áru két munkanapon belül eljusson ebbe a raktárba.
A vevőnek lehetősége van választani, hogy a megrendelést részenként dolgozza-e fel, ha a megrendelt áruk egy része nincs raktáron, vagy a teljes megrendelést egyszerre dolgozza fel, ha az összes megrendelt áru raktáron van.
Az Eladó az Általános Szerződési Feltételek 2.6.3. cikke szerinti választástól függően a megrendelt árut a választott fuvarozóval ugyanazon vagy a következő munkanapon küldi el a Vevőnek, ha a megrendelt áru egésze vagy egy része raktáron van. A Vevő választhat későbbi szállítási időpontot. Az Eladónak a szállítmányhoz mellékelnie kell egy szállítólevelet, amely tartalmazza a szállítmányban lévő tételek listáját. A Vevő vállalja, hogy elektronikus számlát küld e-mailben.
Ha a megrendelt áru nincs raktáron, és a megrendelés kézhezvételétől számított harminc napon belül nem szállítható a fuvarozónak, az Eladó erről értesíti a Vevőt, és tájékoztatja a Vevőt az elérhetőségről, vagy az eredetivel összehasonlítható másik terméket ajánl fel. Abban az esetben, ha a Vevő nem hajlandó más terméket biztosítani, a Vevőnek joga van elállni a szerződéstől.
A lehetséges szállítási módok a "Kézbesítési módok" és a "Fizetési módok" súgóban találhatók. Az Eladó a rendelés értékétől vagy tartalmától, valamint a szállítási helytől függően korlátozásokat írhat elő a szállítási vagy fizetési módra vonatkozóan.
A vevő köteles átvenni az árut a fuvarozótól, és ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét. Ha a Vevő az utánvétet választotta fizetési módként, köteles a szállítási díjat a fuvarozónak a vonatkozó szolgáltatás feltételei szerint megfizetni.
A szerződött fuvarozó sofőrje köteles lehetővé tenni a vevő számára, hogy ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét, és sérülés esetén a vevővel közösen kárbejelentést készíttetni. A szállítólevél aláírásával a vevő megerősíti, hogy a küldeményt sértetlenül kézbesítették. Ellenkező esetben a küldemény hibáit a kárbejelentésben rögzítik. A csomagolás sérülése esetén a vevő köteles a kárbejelentés egy példányát haladéktalanul eljuttatni az eladónak a Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Cseh Köztársaság címre vagy e-mailben.[email protected]
Abban az esetben, ha a leszállított küldemény nem felel meg a szállítólevélnek, a vevő köteles haladéktalanul írásban értesíteni az eladót.
A vevő a megrendelés tartalmát telefonon vagy e-mailben módosíthatja a megrendelés feladásának pillanatáig.
A Polgári Törvénykönyv 1829. §-a szerint a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül. Ezen időszakon belül elegendő az elállást postai úton elküldeni (a csomagon lévő postai bélyegző a mérvadó).
[A Polgári Törvénykönyv 605. §-a szerint a határidőket a döntő eseményt követő naptól kell számítani, így ebben az esetben a határidő első napja az áru átadását követő nap. Ha a határidő vége hétvégére vagy munkaszüneti napra esik, a határidő a következő munkanapra tolódik.]
Az 1837. § szerint azonban a fogyasztó nem állhat el a szerződéstől:
[Kérjük, feltétlenül olvassa el az Általános Szerződési Feltételek 4.3. cikkét, amely tartalmazza a címet, ahová az árut el kell küldeni, valamint az elálláshoz szükséges egyéb lényeges információkat.]
Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy elálljon az adásvételi szerződéstől, ha a teljesítés lehetetlenné válik, ha nem egyezik meg a vevővel a csereteljesítményről.
Azokat az árukat, amelyeket a fuvarozó a Vevő azonosítása nélkül (számlaszám, megrendelés, reklamáció, vagy az eredeti megrendelésben megadott e-mail, telefonszám, név és cím alapján történő egyértelmű azonosítás) szállít a vállalatnak, az Eladó fenntartja a jogot, hogy a 60 napos tárolási időszakot követően rendelkezzen, ha az árukat a megrendelésben nem azonosítják a határidőn belül.
Az át nem vett áruk a Vevőnek az Eladó telephelyén tárolt, az Eladó telephelyén nem vagy a megadott póthatáridő lejárta után nem átvett árucikkek (pl. a szerződéstől való elállás feltételei által kizárt visszaküldött áruk).
Az Eladó jogosult az el nem kért árut értékesíteni vagy elidegeníteni, ha a Vevő az Eladó (e-mailben vagy SMS-ben küldött) értesítését követően sem veszi át az árut a további 30 napon belül. Az Eladó jogosult a Vevővel szemben a tárolás, az ártalmatlanítás költségeit, az áru sikertelen kézbesítésének költségeit és az Eladónak a Vevő együttműködésének hiányából eredő egyéb költségeit a szükséges mértékben a Vevővel szemben az értékesítésből származó bevétellel szemben érvényesíteni, illetve a Vevőtől követelni és behajtani. A tárolás költsége a biztosított póthatáridőn túli minden naptári napra az áru árának 1%-a.
Az eladó fenntartja a jogot, hogy legkésőbb az adásvételi szerződés megkötését követő munkanapon elálljon az adásvételi szerződéstől.
Az online bolt éjjel-nappal nyitva van. A rendeléskezelők működési ideje a http://www.sunnysoft.hu/informaciók/kapcsolatok.html oldalon található. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a weboldalon található információkhoz képest korlátozza a nyitvatartási időt, különösen vis maior, betegség, munkaszüneti és egyéb ünnepek miatt.
A vásárló telefonon, személyesen, e-mailben vagy e-kereskedelmen keresztül rendelhet árut, amelyet az üzletben vehet át. A Vevő az adásvételi szerződést az üzletben a megrendelt áru személyes átvételekor kötheti meg.
Az árut az üzletben három munkanapig foglalják le. Az eladó ezt a határidőt a vevő kérésére meghosszabbíthatja.
Az áruházban megrendelt áruk ára megegyezik az internetes értékesítés árával.
A bolti áruk online megrendelésével történő fizetés kártyával vagy előre utalással a 3.1.1. Cikk szerinti kaució.
[A letét visszatérítésére az Általános Szerződési Feltételek 4.7. Cikke az irányadó]
Az üzletek nyitvatartási ideje a http://www.sunnysoft.hu/informació/kapcsolat.html címen található . Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy korlátozza az üzemidőt a webhelyen található információkhoz képest, különösen vis maior, betegség, állami és egyéb ünnepek miatt…
Abban az esetben, ha a jótállási időszak alatt hiba lép fel az áruban, a vevő jogosult az eladóval gyakorolni a hibákért való felelősségét.
A vevő jogosult a javítási jogot is feljogosított szervizben gyakorolni. Az egyes márkák számára engedélyezett szolgáltatások listáját, beleértve a hozzájuk tartozó elérhetőségeket, a panaszkezelési eljárás tartalmazza.
Abban az esetben, ha az áru a jótállási időn kívül hibás, az Eladó díj ellenében elvégzi vagy megszervezi a garancián kívüli javítást. Az eladónak joga van megtagadni a garancián kívüli javítás elvégzését vagy közvetítését, különösen, ha a javítás nem végezhető el vagy nem közvetíthető.
További részleteket a panaszkezelési eljárás tartalmaz, amely elérhető a https://www.sunnysoft.hu/napoveda/reklamacni-rad.html címen.
Kiegészítő szolgáltatás: olyan ellenérték fejében nyújtott szolgáltatás, amelynek nyújtásáról az áruk értékesítésével kapcsolatban kell megállapodni, és amely az árukhoz kapcsolódik. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, vagy ha eláll az adásvételi szerződéstől azon áruk tekintetében, amelyekhez a kiegészítő szolgáltatás kapcsolódik, az elállás hatásai az ezen árukhoz kapcsolódó kiegészítő szolgáltatásra is vonatkoznak. Az eladó nem köteles visszatéríteni a szolgáltatás árát a vevőnek, ha a vevő már igénybe vette a szolgáltatást.
Abban az esetben, ha az eladó indokolatlanul megtagadja a megfelelően megrendelt és fizetett kiegészítő szolgáltatás teljesítését, vagy ha azt hibásan végzi, a vevő jogosult a panaszkezelési eljárásban gyakorolni a kiegészítő szolgáltatás megfelelő teljesítéséhez való jogát.
Ön csak a szerződésben vagy a törvényben meghatározott esetekben állhat el a szerződéstől.
A szerződéstől való elállás esetén a vevő köteles az eladótól kapott árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállást követő tizennégy napon belül átadni. Az áru átvehető az eladó bármelyik üzletében, vagy elküldhető a Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Cseh Köztársaság címre.
[Postai küldés esetén adja meg a küldeményben a vásárlás azonosításához szükséges adatokat (a vevő adatai, rendelési szám vagy számla száma, vagy ezen dokumentumok másolata, vagy a vásárlás más megfelelő módon történő igazolása) és a vételár visszatérítéséhez szükséges adatok (cím, ahová pénzt kell utalnunk, bankszámlaszám, stb.). Nagyra értékelnénk, még akkor is, ha nem kötelező, ha elmondaná, miért vonja el a szerződést. Gondosan tanulmányozzuk észrevételeit, és ezek alapján próbáljuk javítani kínálatunkat és szolgáltatásainkat. A törvényben előírt 14 napos határidőn belül a szerződéstől való elálláshoz használja az elkészített űrlapot - letölthető MS WORD és PDF formátumban .]
Az Eladó köteles a Vevőnek indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállást követő tizennégy napon belül visszafizetni a Vevőtől a szerződés alapján kapott valamennyi pénzt, beleértve a szállítási költségeket is. Ha a Vevő nem tájékoztatja az Eladót arról, hogy miként kívánja a vételárat visszaadni, az Eladó köteles a vételárat ugyanolyan módon és módon visszaadni neki, mint ahogyan az kifizetésre került.
Ha a Vevő az Eladó által felajánlott legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, az Eladó az áru szállítási költségét a Vevőnek a felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben téríti meg.
Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó nem köteles a kapott pénzösszeget a vevőnek visszafizetni, mielőtt a vevő átadja neki az árut, vagy bizonyítja, hogy az árut elküldte az eladónak.
A Cseh Kereskedelmi Ellenőrző Hatóság, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, IČ: 000 20 869, Internetcím: http://www.coi.cz , felelős a peren kívüli megegyezésért az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói viták.
A nagykereskedelmi vevőknek nyújtott árelőnyök nem használhatók fel fogyasztói vásárlásoknál. Az Eladó fenntartja a jogot arra az esetre, ha a fogyasztó nagykereskedelmi ügyfélszámlán keresztül rendel, hogy a megrendelésben megadott árat a megrendelés időpontjában érvényes, normál kiskereskedelmi ügyfélre vonatkozó árra (uniós árszint) módosítsa. Abban az esetben, ha az árut már elküldték, a vevő köteles az árkülönbözetet a jogsértés felfedezésétől számított tizennégy napon belül megfizetni.
A vásárlók e-mail címének tárolására az Árukereső (Online Comparison Shopping Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) adatfeldolgozó megbízással rendelkezik a Megbízható Bolt Programhoz kapcsolódó vásárlói elégedettség-felmérés céljából. Az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe az Árukereső részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az adatfeldolgozásra így továbbított átadott e-mail címet, mint személyes adatot utasításunkra az Online Comparison Shopping Kft. kezeli, megfelelő írásbeli szerződés és adatvédelmi feltételek mellett.
A Vevő hozzájárulását adja az Eladónak az információk és hírek e-mailben történő fogadásához, amely könnyen módosítható vagy letiltható az üdvözlő üzenetben a levelezési beállításokkal vagy bármely más hírlevélben az üzenet láblécében található link megnyitásával.
A feltüntetett árak a megrendeléskor érvényesek, és tartalmazzák a 185/2001 . Sz. Törvény szerinti újrahasznosítási díjat (Asekol). a hulladékról és a 477/2001. a csomagolásról és a jogdíjakról a 121/2000. a szerzői jogról. Az eladó fenntartja magának a jogot az árak megváltoztatására, amennyiben a gyártók és más áruszállítók szállítási feltételei jelentősen megváltoznak. Ha a megrendeléskor az eladási ár magasabb, mint az ár, akkor az eladó a vevő hozzájárulását kéri. A vételárat akkor kell kifizetni, amikor a teljes vételárat a szállítás külön részéért jóváírják az eladó számláján.
Minden ár tartalmazza a 27% ÁFA-t, hacsak másképp nem szerepel.
A kedvezményes kuponok minden fogyasztóra érvényesek. A kuponok kedvezménye nem vonható össze más kedvezményekkel. A kedvezmény csak a megrendelésben szereplő árukra alkalmazható. A kupon érvényessége azt az időtartamot jelenti, amelyen belül a megrendelést érvényes, behelyezett és ellenőrzött kuponnal kell szállítani. A kupon előzetes elektronikus megrendelés nélkül is beváltható az üzletben.
Az áruk árai 27%-os általános forgalmi adót tartalmaznak.
Abban az esetben, ha egy olyan szerződés, amelyre a 2.3.4., 2.4.6. vagy 3.1. cikk alapján előleget fizettek ki, nem teljesül. 4, az Eladó az előleget a Vevőnek banki átutalással visszautalja attól a pillanattól számított hét munkanapon belül, amikor nyilvánvalóvá válik, hogy a szerződés nem jön létre, különösen, ha a Vevő értesíti az Eladót, hogy nem ragaszkodik az előrendeléshez, ha az Eladó értesíti a Vevőt, hogy nem fogadja el az adásvételi szerződés kötelező érvényű ajánlatát, vagy ha a Vevő értesíti az Eladó üzletben dolgozó alkalmazottját, hogy nem kívánja megvásárolni a megrendelt árut.
Visszatérítés: kártyás fizetés esetén a visszatérítés, banki átutalással történő fizetés esetén pedig a megfelelő összeg banki átutalással történő átutalása a vásárló számlájára.
A Cseh Köztársaságtól eltérő országba történő értékesítés esetén a szerződéses kötelezettségekre alkalmazandó jogról szóló 593/2008/EK európai parlamenti és tanácsi rendelet 6. cikkének (2) bekezdésének és 3. cikkének való megfelelés (Róma I) a Cseh Köztársaság alkalmazandó törvénye.
Az Általános Szerződési Feltételek dőlt betűvel és szögletes zárójelben írt rendelkezései nem jogilag kötelező érvényűek. Ezek a vásárló kényelmének növelését szolgálják, de a vásárló köteles ellenőrizni az így nyújtott információk érvényességét, különösen a jogrendszer változásaira tekintettel. Az Eladó nem vállal felelősséget az ebből eredő károkért.
Fogyasztói panaszokat az [email protected] e-mail címen fogadunk el. Az eladó tájékoztatást küld a panasz rendezéséről a fogyasztó e-mail címére.
Az államigazgatás felügyeleti és ellenőrző szervei a következők:
Ezek a feltételek 2018. január 31 -én lépnek hatályba